Kary Két Keréken

Kary Két Keréken

Eldőlt a hogyan tovább, egy laza motor teszt után, helyzetjelentés....

XL 750 Transalp, maradhat?

2024. október 08. - Kary Két Keréken

Mai nap elmentem tesztelni a Honda Transalpot, mivel az eldőlt öccától sajnos meg kell válnom, mert a  teljes blokk helyreállítás gazdaságtalan. Ekkora távokra meg nem merek elindulni egy más típusú javítás után, bár ma elég jó híreket kaptunk, a javítás egész ötletes lesz, reméljük új gazdijénak sok örömet ad még öccá, akárcsak nekem.

Mivel a sok extra ami öccán volt a terv az, hogy át lehet szerelni a  csomagtartó szettet az utód NX 500-ra, de gondoltam azért elmegyek egy kicsit hosszab tesztre a Transalppal, mert a múltkor csak 30 km-t mentem. Az alatt nehéz eldőnteni kényelmes-e a motor vagy sem. Így a szokott körömet lenyomtam, csak Komáromból indulva...

Tankolással kezdtem:

komarom.JPEG

Tata-Agostyán-Esztergom 

Elmaradhatatlan eszterrgomibazilika:

bazilika.JPEG

Utána felmentem visegrádi lezáráshoz ott a videón jól beintettem a táblának, majd irány Szentendre dunapart:

szentendre.JPEG 

Szentendre Pilisvörösvár-Piliscsaba-Perbál-Tök-Zsámbék majd 

Szomor kilátó pont Szomor felé nézve:

szomor2.JPEG

Majd Gyermely felé:

szomor1.JPEG

Utána Tarján Agostyán Tata Komárom úton irány vissza a szalonba, mivel ő nem a sajátom, és csak tesztre kaptam :( 

Jelentem a motor kényelmes és bivaly erős. Huh nagyon szedi a tappancsát ha nem pörgetem is (bejáratós 260 km volt benne, már 480 :) ) szóval nagyon megy :) 3,5 l helyett 4,3-at írt a műszer 4,5-ről esett vissza, de tankolás alapján inkább 4 körül evett, kontrolból újra telenyomtam, úgyis ingyé' motoroztam... 

Az alkérdést megválaszolva IGEN MARADHAT!!! Nem ő hanem egy új 0 km-es de igen megvan az új héccá rendelve, ugyan ebben a klasszik színben. 

A napot befejezve Komáronm Tata Agostyán Tarján Gyermely Szomor Zsámbék Bicske Csabdi Nagyegyháza imádott útvonalamon hazaértem háromcával, benne is van már 600 km :) 

Mai táv laza 350-360 km ;) Már csak várni kell és indulhat újra a csapatás... 

A bejegyzés trackback címe:

https://karyketkereken.blog.hu/api/trackback/id/tr8218704112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása