Kary Két Keréken

Kary Két Keréken

Ez a túra is véget ért irány haza!

2024. július 26. - Kary Két Keréken

Motorostúra: Csehország, Szlovákia, Magyarország

Reggel 6:55-kor riadtam meg. Gyors reggeli, a tegnapról maradt toast kenyérből és szalámiból készített szendó formájában. Ezután pakolás gyors zuhany és már pakoltam is a motorra, a recepción leadtam a kulcsot, kávé ingyen volt a hallban. Ittam két nesscafe espressot. Majd el is indultam haza felé. Szlovákiáig az első benzinkútig pályán mentem, de utána, váltottam főútra mert elegem volt a pályából. Kapásból egy 10 km-es hegyi szerpentin, volt a jutalmam. Majd nem sokkal később sikerült tankolnom, ami már elég volt hazáig. Megtaláltam Szlovákia legtrébb útját is szerintem,  de szerencsére 20 km után elkanyarodtam róla. Komárnonál egy nagyobb aszfaltozás miatt kb 3 km-es kocsisor mellett mentem el, majd pár perc napon állás után már húztam is a gázt ismét. Gyorsan átértem Komáromba bementem a szervizbe, megbeszélni a szervizelést. Majd indultam is tovább. Tatabányán, megálltam a Három Tölgynél kajálni, de pont szabi miatt zárva. :( Mindegy innen kívánok jó szabit Gyusziéknak :) Így lenyomtuk a maradék 10 km-t Szárligetig. Videó persze van az útról de ma nem akarok képet lopni belőle, most lazulok :) fotó csak ez készült, a kötelező falutáblás:

img_4121.jpegimg_4122.jpeg

 

mai megtett km: 477 km

további adatok:  RBiker

img_0276.jpeg

és akkor a záró kép már az udvaron:

img_4123.jpeg

ezek alapján a túra alatt megtett km összesen: 10854 km

Sajnos a túra itt most lezárult, mert minden túrának meg van ez a sajátossága, lehet csinálok majd egy összesítést meg egy összefoglalót, de ehhez úgy érzem ülepednie kell a dolgoknak.

És akkor hadd zárjam ezt a beszámolót egy idézettel:

”A cél az csak úgy van valahol, de igazán nem is fontos, mert a lényeg a pillanat, az utazás.” Az utazás az, ami most egy rövid időre véget ért (de csak mondom, most is google maps nyitva van és tervezgetek😉)

A bejegyzés trackback címe:

https://karyketkereken.blog.hu/api/trackback/id/tr2218454907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása