Kary Két Keréken

Kary Két Keréken

Jó kis kirándulás volt, de ennek is vége irány haza :I

2024. augusztus 18. - Kary Két Keréken

"Motorostúra": Bosznia-Hercegovina, Horvátország

Szarajevóban a hotel Mujanic-ban keltem elsőre 3:40-kor de visszaringattam magam. Ezt a szállást csak olyannak javaslom aki mélyen tud aludni, vagy van nála füldugó, nálam mindig van, ekkor be is raktam, így már 6-ig tudtam aludni ;) Nem csak az autópálya, de szerintem a közeli vasúton elhúzó vonatok dudája is behallatszik. Reggeli előtt még lefújtam a láncot, mert Montenegróban összesaraztam, Szerbiában meg azért esőt is kapott. Reggeli nagyon rendben volt, benne volt a szoba árában, egy óriás tányéron omlet husi sajt mindeféle földi jó, persze sok volt nekem, de lényeg jóllakottan indultam neki. 8:08-kor tudtam elindulni. Nem szépítem autópálya volt ahol csak tudtam, hogy haladjak haza felé. Boszniában azért nem megy a határig a pálya, de a főutakon a szokott módon óvatosan előzgetve jutottam el a Horvát határra, kb 10 perc alatt jutottam át. Nagyon gordülékeny volt az átjutás. Utána pályára fel irány tovább Mohács felé. Első kúton tankoltam és lassítás nélkül közeledtem haza felé. Horvát oldalon is a határ előtt megszűnik a pálya de csak a szokott módon közlekedve gyorsan átértem Magyarországra (nincs határellenőrzés), folyamatosan előzgettem ahol lehetett. Majd ahol lehetett felhajtottam M6-ra és azon jöttem felfelé. Az első pihenőben vettem meg az egynapos matricát és mentem is tovább. Az Újvárosi pihenőn a kúton tankoltam újra, majd Ráckeresztúrnál halytottam ki.

Sajnos Martonvásárra beérve valami baleset volt mentő rendőr tűzoltó, mindenki fordult vissza, én mivel nem volt kedvem pályára visszamenni, először egy parkolón, majd járdán aztán tökön babon keresztül megkerültem a helyszínelést, óvatosan lépésben a bámészkodók mellett. Majd vissza az aszfaltra és mentem a 7-es úton és fordultam Kajászónak. Itt már szépen jöttek a szokott falavak, Vál, Tabajd, Alcsútdoboz Felcsút, egyes főút és már fordultam is Szárligetnek :) Jó volt ez a kanyar szép helyeket láttam megint, volt ami csak ismétlés volt de azért volt sok új élmény, látvány, még ha csak 3 napos volt is ez a kanyar. Szerencsés hazaérés szokott fotója (idő 14:10): img_4159.JPGimg_4160.JPG

És akkor, hogy hogy néz ki Öccá a Moontenegróban lezajlott, panorámaúton történt sarazás után:

img_4162.JPGimg_4163.JPGimg_4164.JPGimg_4165.JPGimg_4166.JPG

Várok még egy kicsit, hogy gyengüljön a napocs és lemosom gyorsan, szegénykét :) 

Mai táv: 531 km

További adatok: RBiker

hazakoszovo.jpg

Egy észrevétel: 23 704 km-ről indultunk most a km óra állás 25 563 km, ezek alapján a tervezett 1800 as karika amit én egyből 2000-re kerekítettem végül 1859 km-re sikeredett, pedig sokat változott az útvonal. Az Rbiker 100-al kevesebbet mutat, ez kevesebb mint 10% eltérés, tehát egész jók a napi km adatok. 

img_4167.JPG

Mosás kész, 19:20, így azért mindjárt más:

img_4168.JPGimg_4169.JPGimg_4170.JPG

Természetesen a dobozok is kívül belül takarítva, minden patika :) Akkor ezzel vége a túrának, ezennel ezt a túrát lezártnak nyilvánítom :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://karyketkereken.blog.hu/api/trackback/id/tr2718468983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása