Kary Két Keréken

Kary Két Keréken

Irány Svédország, menjünk minél délebre, irány Umea

2024. július 20. - Kary Két Keréken

Motoros túra: Norvégia, Finnország, Svédország

Huh a mai reggeli mindent vitt eddig, ez a huha, ejha kategória. Nem rommá szárazra főtt toji, füstölt lazaccal füstölt sajttal, friss meleg kenyérrel, valódi narancslével nem azzal a vizezett szörppel mint sok, sokcsillagos szállodában. Huh nagyon jól esett. Még a risz-rossz filteres gyengusz kávéjukat is feledteti😁 És a kilátások is jó egy kis patakra a ház mögött, nagyon bejön😘

img_3591.JPGimg_3592.JPGimg_3593.JPGimg_3595.JPGimg_3596.JPGimg_3598.JPGimg_3599.JPG

Akkor a szállásról is csináltam pár képet bentiek az össze motorosozás állapotát tükrözik, a kis patakba leheet merülni szauna után nagyon hangulatos, tegnap egy párt láttam is hogy mennek le csobbani izzadás után, nekem már sok lett volna így kihagytam, ja a kis híd alattam bemozgott jöttem is le, akkor a fotók:

 img_3580.JPGimg_3581.JPGimg_3582.JPGimg_3583.JPGimg_3585.JPG

A jobboldali épület a szauna:

img_3586.JPG

 A patakba lehet szauna után csobbanni :) img_3587.JPGimg_3588.JPG

Veszem a gúnyát és irány a Balti tenger partja, és ott tovább amíg bírom az ereszkedés a térképen lefelé:)

Elértem svédországot minimum 2 nap vagyok itt:

img_3606.JPG

Jockfall wízesés az első igazi megálló, brutál, itt gyenge kávé gyenge narancs, de a kilátás nagyon jó:) 

img_3607.JPGimg_3610.JPGimg_3612.JPGimg_3613.JPGimg_3615.JPG

Szoborpark (Konstparken): Már nagyon éhes és szomjas voltam így mindenképp megtartottam a naviban, hát igazából kajálni jó volt nekem csak a Thor szétcsapja a sárkányt szobor jött be :) Meg a zsömle amit ettem közbe :D

img_3622.JPGimg_3623.JPGimg_3624.JPGimg_3625.JPG

A többit fel sem töltöm :)

Végre elértem Ulmeat. szálloda pihi jön végre :) 

Mivel RBiker később lett indítva (100 km):

img_3617.PNG

 

A Mai táv: 880+ km

További infó RBiker

Mára ennyi, ez ma bedarált :) Akrtam videóból kimenteni, de még ment, én meg már ájuldozom. Majd azért csinálok összefoglalót ezekből az elmaradt dolgokból :D 

A bejegyzés trackback címe:

https://karyketkereken.blog.hu/api/trackback/id/tr118451117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása